Monday, July 9, 2012

Zeva @ Equine South





Terletak di kejiranan Taman Equine yang matang dan eksklusif, Zeva @ Equine South bakal meraih permintaan tinggi di kalangan pelabur hartanah mahupun pemilik individu dengan reka bentuk yang menarik dan praktikal dengan harga yang berpatutan.

Merentasi 1.5ha (3.71 ekar), pembinaan projek ini menawarkan peluang pelaburan yang tidak ternilai terutamanya untuk pembeli rumah yang pertama. Terdiri daripada unit kediaman, butik, Gourmet Boulevard(restoran) dan Sky Club, Zeva @ Equine South menjangkakan pendapatan kasar sekitar RM250 juta.

Location
Lokasi yang strategik di Taman Equine di Seri Kembangan, projek ini dibangunkan oleh Trinity Group Sdn. Bhd mudah dicapai melalui Lebuhraya Damansara Puchong (LDP), Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE), Lebuhraya Besraya (BESRAYA), Lebuhraya MEX (MEX) dan Lebuhraya Utara Selatan (PLUS).

Perjalanan ke pusat bandar Kuala Lumpur akan lebih mudah dengan rancangan pembinaan Lebuhraya Serdang-Kinrara-Putrajaya (SKIP) dan persimpangan bertingkat Lebuhraya MEX di Seri Kembangan. Diperhebatkan dengan adanya institusi pendidikan seperti Alice Smith International School, Limkokwing University of Creative Technology, Universiti Putra Malaysia (UPM), Multimedia Malaysia University (MMU) dan Universiti Tenaga Nasional (Uniten) yang dapat dicapai kurang daripada 20 minit. Selain itu pusat komersial seperti Aeon Jusco, Putra Walk, Giant dan Pasar Borong sangat hampir dengan lokasi tapak projek.


Keluasan Binaan
Zeva @ Equine South menyediakan 766 unit kediaman. Pembeli diberikan pilihan unit dengan dua hingga tiga bilik tidur. Keluasan binaan adalah dari 82 sqm (881 sqft) hingga 143 sqm (1,536 sqf) manakala dari segi susun atur pelan, berbagai-bagai pilihan yang akan ditawarkan kepada pembeli.

12 unit kedai dibina dalam tiga hingga empat tingkat dimana setiap unit menghadap jalan utama dan memiliki lif individu setiap satu. Keluasan binaan pula merangkumi sais 530sqm (5,703sq ft) hingga 1,136sqm (12,230sq ft). Gourmet Boulevard pula terdiri daripada kedai makanan dan minuman, hiburan dan butik terkemuka. Tidak dilupakan, Sky Club terletak di atas bumbung unit kediaman dan merupakan satu-satunya konsep yang tidak ada di kawasan sekitarnya. Ianya terbuka kepada penduduk unit kediaman dan juga umum. Sky Club bakal menyediakan kemudahan moden termasuk internet berkelajuan tinggi (Unifi), perpustakaan termasuk kemudahan makanan dan minuman seperti "sky bar".


Kemudahan dan Keselesaan
Zeva @ Equine South bakal menyediakan sistem keselamatan yang optimum seperti kawalan pegawai keselamatan secara berkala, rakaman CCTV, kad akses di tempat letak kereta dan juga lif. Manakala kad akses pintar hanya membenarkan kenderaan berhenti di tempat yang disediakan sahaja, malah ianya dapat memisahkan tempat letak kenderaan pusat komersial dan kediaman penghuni. Apabila siap kelak, projek ini dapat memberikan kemudahan rekreasi yang komprehensif seperti kolam renang 50m berspesifikasi Olimpik, sauna, kafe dan bistro.




Untuk penghuni yang inginkan hiburan, turut disediakan ruang seperti tempat berbeku, dewan serba guna dan tempat berparti. Tidak dilupakan, kolam renang untuk kanak-kanak yang berhampiran dengan tempat permainan kanak-kanak. Seluruh kemudahan ini akan diserikan dengan ciri-ciri lanskap yang sesuai.


Pelancaran
Zeva @ Equine South telah dilancarkan pada 16 Jun 2012 dan dijangka siap dalam tempoh 3 tahun akan datang. Sila layari web sesawang Zeva @ Equine South ini untuk maklumat lanjut. Disertakan juga peta tapak projek di bawah. (GPS:2.992885,101.676042)




Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Terima kasih dengan komen anda :)