Friday, November 26, 2010

aku dah agak

perbualan petang td..

aku: kak.xxx, mcm mana, dah boleh advice ke kes sy arini
DGK: akak tunggu semua document dari OnP dik. semalam die kata nak bagi, tp sampai skrg xdpt lg. xpe, nanti kalo akak dapat sume document tu akak call u, ok?
aku: ok(dgn penuh hampa)

seterusnye..

aku: helo Mrs K, tadi i call DGK, die kata tgh tunggu document dr u. u dah hantar ke belum?
OnP: i dah hantar semalam(khamis), mungkin lambat cket sampai. kami dah hantar semua.
aku: ok(damn!!)

jarak antara 2 ofis lawyer ni xsampai pn 5km. 1 kat Boulevard, 1 lg kat Bangsar. dekat kan. xkan tu pun pakai pos! pakai la mat dispatch, cpt sampai. geram plak aku weyy. tunggu isnin ni aku nk tgk apa plak alasan DGK ni. cis!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih dengan komen anda :)